U tržnom centru Mall of Montenegro u Podgorici, dana 10.12.2014. godine, je održana kampanja pod sloganom ’’Falsifikati koštaju više – kupujem originale’’, koja je organizovana od strane Zavoda za intelektualnu svojinu, Uprave za inspekcijske poslove- Odsjek za tržišnu inspekciju i Uprave carine Crne Gore. Ova kampanja predstavlja jednu od aktivnosti iz okvira realizacije Twinning light projekta ’’Unaprijeđenje zaštite prava intelektualne svojine u Crnoj Gori’’ koji finansira Evropska unija, implementiraju Danski zavod za patente i žigove i Zavod za intelektualnu svojinu Crne Gore, a nadgleda Delegacija EU u Crnoj Gori.

Događaj je otvorila Lidija Martić predstavnik Zavoda za intelektualnu svojinu, a govorili su Nada Đurđić glavna tržišna inspektorka u Upravi za inspekcijske poslove- Odsjek za tržišnu inspekciju i predstavnici Organizacije za zaštitu prava autora muzike (PAM) Momčilo Zeković iz muzičke grupe ”Perper” predstavnik i tekstopisac Božo Bulatović.

Tokom događaja predstavnici državnih institucija Crne Gore informisali su medije i građane koja je njihova uloga u cjelokupnom sistemu zaštite prava intelektualne svojine u Crnoj Gori i ukazali na štetne efekte izazvane kršenjem ovih prava.

Građani su imali priliku da vide robu za koju je utvrđeno da povređuju prava intelektualne svojine, a koje su državni organi zaplijenili na ulasku u Crnu Goru ili su zatečeni na unutrašnjem tržištu i oduzeti kroz redovnu proceduru za zaštitu prava intelektualne svojine.

Tokom Kampanje građanima su pokazani falsifikovani i originalni proizvodi poznatih brendova uz objašnjenja kako mogu da prepoznaju falsifikate.